HBO Verpleegkundige (kantoorbaan/administratie) – Almere

This is a single blog caption

HBO Verpleegkundige (kantoorbaan/administratie) – Almere

Introductie

Wil je graag iets meer afstand nemen van de directe zorg aan bed en jouw administratie skills inzetten? Dat is mogelijk bij deze organisatie. Voor deze vacature ben ik op zoek naar een hbo verpleegkundige die graag meer kantoorwerkzaamheden zou willen uitvoeren. Je zal een coördinerende functie hebben en je krijgt de vrijheid voor jouw eigen ideeën en ondernemingen. 

Organisatie

Deze organisatie is groeiende in Almere. Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een creatieve verpleegkundige die het leuk vindt om te denken binnen de organisatie. Deze thuiszorgorganisatie voelt als ‘thuiskomen’. Het is een vernieuwende organisatie met een eigen blik op zorg. Plezier in je werk is het belangrijkste bij deze organisatie. Er wordt aandacht besteed aan een fijne werksfeer, maar ook aan goede werkomstandigheden. Er is een gezamenlijke, gemoedelijke, eerlijke en kleinschalige cultuur. Je krijgt de ruimte om jouw eigen ideeën te delen en mee te helpen in de ontwikkelingen. Het team is enthousiast over hun werkzaamheden, de hardwerkende collega’s en tevreden cliënten.
Wil je jouw talenten graag verder ontwikkelen? De organisatie wil je daar graag in ondersteunen. Door hun scholingsmogelijkheden blijf je altijd actief en up-to-date. Hier krijg je de mogelijkheid om je competenties te versterken.

Functie

Als hbo-verpleegkundige (wijkverpleegkundige) zal je veel op kantoor zijn. Je hebt een belangrijke rol binnen de organisatie. Je werkzaamheden bestaan voornamelijk uit kantoorwerkzaamheden. Je bent het middelpunt voor je collega’s en voor de cliënten. Je zal indiceren welke zorg nodig is bij de mensen thuis. Wanneer er een nieuwe zorgvraag binnenkomt of een zorgvraag veranderd, dan is het aan jou om de juiste indicatie te geven. Bij een persoonlijk bezoekje bij de mensen thuis weet jij door de juiste vragen en jouw oplettendheid een goede inschatting te maken welke zorg of begeleiding nodig is. Hieruit maak je een digitaal zorgplan die je collega’s zullen hanteren. Welke zorg heeft de cliënt nodig en hoe gaan jullie het met elkaar in gang zetten? Je werkt zelfstandig en kan overzichtelijke plannen maken voor je collega’s. Je geeft ook voorlichtingen en deelt jouw kennis met collega’s. Je bent een betrokken en nieuwsgierige houding waardoor je weet wat er speelt binnen de wijkteams. Je zorg voor de indicatie voor (op dit moment) één tot vier vaste wijkteams. Er zijn korte lijnen waardoor je snel kan schakelen met collega’s of andere betrokkenen. Je werkt nauw samen met de manager thuiszorg. Je werktijden zijn kantoortijden.

Functie eisen

  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt ervaring met het coachen van collega’s.
  • Je hebt zicht op kwaliteit behouden en verbetering.
  • Je hebt ervaring met indiceren of bent bereid dit te leren.
  • Je hebt het diploma hbo verpleegkunde niveau 5. Je hebt een BIG-registratie en bent bekwaam.
  • Je hebt een rijbewijs B.

Onze voorkeur gaat uit naar iemand die 32 uur per week beschikbaar is.

Aanbod

  • Je salaris is bespreekbaar. We gaan samen kijken om je een paar stapjes omhoog te plaatsen.
  • De reiskosten krijgt je vergoed.
  • Goede arbeidsvoorwaarden met pensioensregeling.
  • De routes rij je in een auto van de zaak.
  • De werkomgeving is prettig met voldoende uitdaging.

Inlichtingen

De naam van de organisatie zal ik toelichten in een persoonlijk gesprek. Heb je meer interesse? Neem dan contact met mij op!

Vivianne Janson

06-30779687
vivianne@dedetacheerders.nl

Sollicitatie

Vivianne Janson – Gespecialiseerd in de zorg. 

Ik zoek mensen met hart voor de zorg, die van aanpakken weten en het beste uit zichzelf willen halen. Onze persoonlijke aanpak is uniek. Ik help je persoonlijk met de zoektocht naar de perfecte baan. Bij ons is een beter salaris met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden vanzelfsprekend.