Adviseur Klantenservice Particulieren – Amsterdam

This is a single blog caption

Adviseur Klantenservice Particulieren – Amsterdam

Introductie

Heb jij Rabobank-ervaring, ben je in bezit van WFT basis en schade en ben je graag in contact met klanten? Dan hebben wij een leuke en afwisselende vacature voor jou!

Als adviseur op de klantenservice sta je voortdurend met klanten in contact! Je doet dit via de virtuele kanalen. Deze functie past bij je wanneer je gericht bent op klanten. Jij wilt hen op de best mogelijke manier helpen. Verder ben je proactief en denk je in oplossingen.

Organisatie

Het streven van de klantenservice is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om de dagelijkse bankzaken of op de belangrijke momenten in het leven. Anders gezegd: de klant mag verwachten dat we de gewone dingen ongewoon goed doen en excelleren op de momenten die er toe doen. Als Adviseur Klantenservice Particulieren maak je onderdeel uit van een bankenteam waarvoor je primair staat opgesteld. Je kent het lokale marktgebied van de lokale bank maar je helpt ook klanten van andere banken. Je bent een ambassadeur van de lokale bank, neemt deel aan netwerken en door de lokale bank georganiseerde events zodat er hoge betrokkenheid is bij de klanten.

Functie

Jij bent de ogen en oren van de bank. Je staat continue met onze klanten in verbinding. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Je hebt brede kennis van financiële producten en diensten en waar nodig schakel je andere collega’s met specialistische kennis in. Na afloop van het klantcontact ga je na of dit naar volle tevredenheid is verlopen. Je vraagt actief om feedback om jezelf te kunnen blijven ontwikkelen en komt zelf met verbetervoorstellen. Daarnaast ben je in staat om leads te genereren.

Functie eisen

Voor deze functie vragen wij mensen die ervaring hebben binnen de Rabobank. Je hebt lef, een proactieve houding en dienstverlenende instelling. Daarnaast ben je flexibel inzetbaar. Je beschikt minimaal over een MBO niveau 4 diploma en over de WFT Basis. Direct na het starten in deze functie wordt er van je verwacht dat je ook WFT Schade gaat behalen.

Je krijgt energie van klantcontact en vindt het een uitdaging de klant zo goed en snel mogelijk te helpen.

Aanbod

Wij bieden je een uitstekend salaris en diverse opleidingsmogelijkheden. 

Inlichtingen

Arjan van der Kooij via arjan@dedetacheerders.nl

Sollicitatie

Stuur je sollicitatie en een recent cv naar arjan@dedetacheerders.nl