Adviseur Klantenservice Bedrijven – Almere

This is a single blog caption

Adviseur Klantenservice Bedrijven – Almere

Introductie

Heb jij Rabobank-ervaring binnen het zakelijke of particuliere domein? Of heb je ervaring binnen het zakelijke domein van een andere bank? Ben je in bezit van WFT basis en ben je graag in contact met klanten? Dan hebben wij een leuke en afwisselende vacature voor jou!

Spreek jij de taal van ondernemers? Als adviseur op de klantenservice sta je voortdurend met ondernemers in contact! Je doet dit via de virtuele kanalen. Deze functie past bij je wanneer je gericht bent op klanten. Jij wilt hen op de best mogelijke manier helpen. Verder ben je proactief en denk je in oplossingen.

Organisatie

Het streven van de klantenservice is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om de dagelijkse bankzaken of op de belangrijke momenten in het leven. Anders gezegd: de klant mag verwachten dat we de gewone dingen ongewoon goed doen en excelleren op de momenten die er toe doen. Als Adviseur Klantenservice Bedrijven maak je onderdeel uit van een bankenteam waarvoor je primair staat opgesteld. Je kent het lokale marktgebied van de lokale bank maar je helpt ook klanten van andere banken. Je bent een ambassadeur van de lokale bank, neemt deel aan netwerken en door de lokale bank georganiseerde events zodat er hoge betrokkenheid is bij de klanten.

Functie

Als Adviseur op de Klantenservice Bedrijven sta jij in direct contact met ondernemers en maak je verbinding met verschillende klanten: ZZP’ers, de bakker om de hoek en ook de grotere bedrijven. Je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door. Je komt snel tot de kern en krijgt helder welke informatie, producten of ondersteuning er precies nodig zijn. Je adviseert klanten proactief over hun financiën, zodat de klant zich volledig kan richten op ondernemen. 

Functie eisen

Voor deze functie vragen wij mensen die ervaring hebben binnen de Rabobank. Dat kan binnen het particulieren of het zakelijke domein. Wanneer je ervaring hebt bij in andere bank in een vergelijkbare functie horen wij ook graag van je.

Je hebt lef, een proactieve houding en dienstverlenende instelling. Daarnaast ben je flexibel inzetbaar. Je beschikt minimaal over een MBO niveau 4 diploma en over de WFT Basis. Direct na het starten in deze functie wordt er van je verwacht dat je ook WFT Schade Particulieren en Zakelijk gaat behalen.

Je krijgt energie van klantcontact en vindt het een uitdaging de klant zo goed en snel mogelijk te helpen.

Aanbod

Wij bieden je een uitstekend salaris en diverse opleidingsmogelijkheden. 

Inlichtingen

Arjan van der Kooij via arjan@dedetacheerders.nl

Sollicitatie

Stuur je sollicitatie en een recent cv naar arjan@dedetacheerders.nl